10 речей, на яких малий бізнес міг би зекономити

10 речей, на яких малий бізнес міг би зекономити
В діловому світі люблять казати “Ти повинен потратити гроші, щоби заробити гроші.” І хоча в цілому, це правда, багато власників малих бізнесів, згадують цю фразу відразу перед тим, як пускають свій бізнес за вітром через невиправдані витрати.

Коли часи непрості, або ви відкрились, особливо важливо витрачати свої гроші мудро. І ось – 10 речей, котрі, можливо, вам не потрібні (особливо на ппочатку):

Замовний вебсайт. Є десятки фантастичних сайтів, орієнтованих на веб-шаблони, доступні за розумні гроші. Більшість малих бізнесів запросто може обійтись без дорогих дизайнерів. Я знаю про дивовижні сайти на* TemplateMonster.com. Спробуйте. Не забувайте, що і хостинг не повинен бути надто дорогим.

Термінова доставка.Ти правда не можеш почекати зайвий день чи два на свою коробку чи інвентар? Зеконом собі трохи грошей, якщо мова не йде про абсолютну необхідність.

Зайва реклама. Багато бізнесів рекламуються тому, бо відчувають, що повинні це робити. Але не потрібно ремонтувати те, що не поламане. Якщо твій продажник – хороший, маркетингова стратегія працює, а ріст бізнесу комфортний для тебе, не рви сраку і не роби рекламу тільки тому, що “це потрібно робити.”

Реклама без плану. Багато малих бізнесів рекламуються абсолютно безсистемно. Просто тому, що вони не мають ні плану, ні цілей. Вони друкують глянцеві брошури, купляють рекламу на радіо, а потім чекають що щось трапиться. Якщо, звісно, трапиться. Реклама працює тоді, якщо ти маєш чіткі цілі і можеш відстежувати як вони досягаються.

Надлишкові витрати на поштові доставки. ** Нової пошти чи Інтайму, разом з Приват24 вам абсолютно вистачить.

Офісне приладдя, яким ніхто не буде користуватись. Не кожному бізнесу потрібні дироколи, степлери, скрепки, лотки для паперу і т.п. Склади собі список того, що тобі зараз потрібно і не звертай уваги на рекламні оголошення про знижки і акції на канцтовари, які тобі ні до чого.

Купівля чи оренда непотрібних площ. Якщо ти можеш працювати в себе вдома, роби це. Це не так гламурно, але класно економить гроші!

Рекламні фічі, які не перетворюються у продажі. Персональна торба – дуже мила штука, але вона дійсно продасть більше твого продукту? І тобі дійсно потрібно двісті штук для цього? Промо-акції можуть спрацювати, але вибирай асортимент дуже уважно, пам’ятай про свій бюджет і дотримуйся плану реклами і продаж.

Нове обладнання. Круто купити собі новий одяг, нові меблі чи навіть нові комп’ютери на старті бізнесу. Але не роби цього. Будь терплячим і використовуй те, що вже маєш, сконцентрувавшись на розробці і просуванні свого прекрасного продукту. Або порийся на OLX***

Програмне забезпечення. Ти можеш зробити хорошу графіку для сайту, блогу чи сторінки на Фейсбуку без Paint Shop Pro (платна версія). Те саме стосується бухгалтерських програм. Спочатку тобі цілком вистачить безкоштовних версій. Я знаю багатьох власників бізнесу і блогерів, котрі використовують spreadsheets замість Excel. Деякі програми, типу FreshBooks, мають вільний тестовий період, протягом якого ти можеш визначитись – варто її купувати чи ні.

А як ти економив гроші в своєму бізнесі. Були якісь помилки, на яких вартувало б повчитись?

* – Лінк змінено (BS)
** – В оригіналі мова йшла про Amazon і PayPal, які поки що для нас неактуальні.
*** – В оригіналі мова йшла про Craigslist і Freecycle request.
Оригінал

Leave a reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.