В 2001 році чувак на ім’я Джим Колінз закінчив своє “дослідження” і написав книгу Good to Great (Від хороших до великих), в анонсах якої звучали слова “незаперечні універсальні істини”, “компанії, побудовані навічно” (потім він ще окремо видав книгу з такою назвою) і “рецепти, які можуть бути використані будь-якою компанією”.
Книга розійшлась багатомільйонними тиражами, стала мало не обов’язковою в різноманітних бізнес-школах, знаходилась в топах продаж і т.д. В рецепти Колінза настільки вірили, що, коли одна з описаних компаній трохи згодом стала йти на дно, рятувати її кинувся мало не весь світ.
Компанія виявилась “сильнішою” і в 2008 році на дно потягнула за собою весь світ.
Що зробив в цій ситуації автор книги? Думаєте, застрілився через сором, чи заліг на дно? – Ні. Ту же написав іншу книгу: How the Mighty Fall (Як падають великі)
(Стаття по темі – http://freakonomics.com/2008/07/28/from-good-to-great-to-below-average/)