Бляхи

Бляхи

Я не визнаю рівне право на пересування дорогами України автомобілів на бляхах.

Більшість їх водіїв – інфантильно безвідповідальні, бо машини, на яких вони їздять, часто абсолютно анонімізовані і нічого не заважає п’яному уйобку в’їхати в чужу машину і залишити після цього свою, навіть не скручуючи бляхи. Вони не заплатили податки і навіть не приховують того, що не збираються їх платити (спробуйте попросити знижку в таксиста з бляхами на тій підставі, що машину він завіз без розмитнення) Вони створюють черги на кордоні і мені навіть не хочеться коментувати ці черги.

Але в основному моє ставлення до них базується ось на чому: їх бляхи – свого роду відречення від власної держави. “Я – не українець. Я не з вами. В мене – інші номери. Я – поляк, я – литовець, я – болгарин… Я – будь-хто, але не українець” (при тому, що до європейців, на чиїх номерах вони їздять, їх поведінка в більшості своїй, не має жодного відношення)

Тому, я не підтримую їх акцій. Тому я за те, щоб закон був один – і для мене, і для них. І дуже хочу, щоб їх таки примусили одягнути на машину українські номери, заплативши, при цьому, українські податки.

PS: Я не беру до уваги ті машини, що були ввезені для фронту чи для допомоги фронту, ок? Ви не побачите їх на таксі так само, як не побачите їх в чергах на Раві.

фото з групи в ФБ Varta1

52 Comments
  1. Невже в нашій країні крім блях проблем немає? Що, заборонять бляхи і зразу заживем краще, і долар стане по 8? Тільки дурень не розуміє, що польські бляхи це результат незбалансованої митної політики і неможливості придбати в Україні доступне авто. А те що пяні водії з місця дтп втікали, це ще і до блях було. Спробуйте знайти справжнього власника девятки, яка вже 5 разів була продана по дорученню і десять разів без нього

    1. Количество продаж девятки по доверенности не имеет никакого значения, так как при заключении договора купли/продажи в базе числится не владелец, а лицо которое её купило. Если же соответствующего договора небыло, то это проблемы владельца, а найти его очень легко так как все его данные в полиции есть и прикреплены к номеру кузова автомобиля.

    2. Якщо слідувати Вашій логіці, то не треба взагалі нічого робити, поки Ахметов не сидить і пенсії не 1000$?

  2. Фігня на постному маслі.
    При зупинці “бляхи” мали і мають на 100500 питань більше ніж “наші”, що від старих мєнтів, що від поліції. І такого спілкування ніхто з водіїв не прагне. Тому їздять “бляхи” апріорі акуратніше ніж “наші”.
    Черги на кордоні і саме явище не існували б якби податки були адекватні (наскільки я знаю це і є вимогою на їхніх акціях).
    Зрештою, якщо ми все ж прийдемо в Європу, то вся ця бюрократія “випарується” сама собою разом з відкриттям кордонів, як і мито.
    А “відчуття їхнього відречення” – це Ваше відчуття. Якщо воно Вам не подобається – міняйте себе.

    1. Ви бачили, щоб зараз хтось зупиняв “бляхи” саме за те, що вони бляхи?

      1. А якого чорта їх мають зупиняти за те що вони бляхи ? люди їздять по закону і без причини вас ніхто не має право зупиняти

        1. А ніхто не зупиняє тільки на тій підставі, що на машині бляхи

        2. Тільки більшість фіктивних фірм, на які ці машини оформленні за кордоном, давно позакривались. І тепер по-закону ці машини мають бути конфісковані. Того-то вони всі дружно мітингують. Нещодавно мав розмову з одним таким водієм. Він вихвалявся, що нагрузить будь-якого патрульного і той його відпустить, тому-що він не має доступу до бази, щоб перевірити життєздатність тієї закордонної фірми. А на моє запитання “А якщо з ним буде митник з доступом до інформації” відповідь була вже не така весела – “Тоді пиздець”.

    2. нічого подібноно , більшість водіїв на бляхах , навіть не знають про такі елементарні речі як сигнали повороту чи дивитися по дзеркалах, тим більше годі говорити про дотримання швидкісного режиму . Я особисто вважаю це жлобством для лохів , бо людина купилм за 500-1000Є авто , ну нехай за 2000-5000Є щось покручє, і реально немає грошей на його утримання чи заправку . Відповідно технічний стан таких авто часто гірший ніж в мого совєтського ВАЗ 21083 1991р. який я купив за 2000$, ще до війни, зараз йому ціна 1000-1300, цікаво яке ж я авто за таку ціну можу купити на бляхах ? .

  3. Я перепрошую, але те, що ви тут висловли цілковита несинітниця! Нерозмитнені авто – єдина можливість не дуже багатої, я б навіть сказав зовсім не багатої людини їздити взагалі на своїх колесах! Бо ціни на “українські” автівки, м’яко кажучі, не дуже доступні! А те, що за кермом не розмитнених авто їздять хами, то в нас і за кермом “українських” машин не мало таких! Замість того, щоб заздрити тим, хто придбав авто за нормальною ціною, такою, яка вона повинна бути краще б боролися за понижчення мита!

    1. Для небегатої людини єдина можливість випити дороге віскі – вкрасти його. Але це – такий собі вихід.
      І чого б мені заздрити не дуже багатій людині?

  4. Справжній УКРАЇНЕЦЬ !!!!! В нашого народу три проблеми- вибрати, як завжди не того гетьмана, неаби яке терпіння ( дочекати кінця його правління та свавілля, тіко один не до сидів до свого кінця) і велика жирна ЖАБА( замість того щоби пєндєля дати великим реформаторам і зробити всім добре так ні, краще нехай буде всім однаково х….во, зате краще від мене не викружить! Так і будемо жити в гімні і гімном политі…

  5. ЧТо ты несешь ???? Я могу сказать тоже самое тем у кого S класс или еще машины премиум класса ! Как они себя на дороге ведут ?? Снизят акциз и будут все на укр номерах !!!! Это не статья а чепуха !!!! фу ….

  6. Шановний, так Ви поцікавтесь про що акції? Ми теж вимагаємо можливості сплатити податки і де-анонімізувати такі авто, тому пропонуємо зміни в законодавство (законопроект 5567), яке зараз не передбачає таких сплат (натомість передбачає безмежну корупцію в цієї галузі)!
    А ще поцыкавтесь як відносяться до нас самі автовласники таких машин, ввезених для фронту. Вірю, Ви розберетесь і зробите правильний висновок.

    1. Я знаю як відносяться в АТО – особисто сприяв купівлям і передачам туди неодноразово.
      Але АТО не чіпайте. Це не той випадок

    2. Зупинюсь всього на одному пункті згаданого закону, який скасовує норму про ввезення не більше 1 авто на рік і лише для власного використання. Чим це не пряме лобіювання послуг “гонщиків”, які з’являться в кожному селі і будуть приганяти весь мотлох з Європи і тут перепродувати?

  7. Дорогий податки сплачують всі хто заправляється на укр. АЗС якщо ти не вкурсі почитай з чого складається вартість палива а те що вони не розмитнені це мінус податок в кишеню якомусь ОЛІГАРХУ а не в казну і черги на кордонах створюють не авто на іноземній реєстрації а на УКРАЇНСЬКІЙ (був експеримент на кордонах авто з іноз.реєст. один ряд а авто з укр. реєстр. другий ряд) здогадайся який ряд створював чергу (АВТО З УКР.РЕЄСТРАЦІЄЮ) а то що в ДТП попадають авто з іноз. ном. найбільше кидається в очі і 50% тих водіїв купили авто щоб навчитися їздити бо в україні на відміну від інших країн права мати то 2 пальці об….! подумай над тим а потім оскаржуй!!!!!!!!!!!!!

    1. Ще податки сплачують ті, які купляють в магазині будь що. І що з того? А якщо мій податок, сплачений за авто, пішов олігарху (хєр його знає чого ви так вирішили), а ви їздите на бляхах і не платили податки, то я – лох, а ви – маладєц, ага?
      Про “навчитись їздити” – прикольно. Але коментувати не хочеться 🙂

    2. На рахунок черги ви абсолютно не праві. Черга на кордоні виключно через МРГ (малий прикордонний рух) тобто контрабандистів, пригадайте в літаку на місяць закрили МРГ, черг не було взагалі що з української сторони що з польської. Як тільки дозволили контрабандистам їхати через кордон відразу з’явилися черги.

    3. Якщо так судити, тоді навіщо взагалі платити будь-які податки, якщо вони йдуть олігархам в кишені? А садочки, школи, армію держава за що по-вашому утримує?

  8. А Ви задумувались чому (тільки в нас) їздять на бляхах, чому в нас (не тільки вони) не платять податки, чому в нас (не тільки вони) повністю ігнорують закони, а я вже не кажу про правила дорожнього руху… Причина не в них. Знайдіть та Зламайте голку, а не відрубуйте голови що відростають в дракона, тим паче це навіть не голова а волосинка. Не будьте Дон Кіхотом, не махайте списом в повітрі!

    1. Не тільки у нас. Розмовляв на кордоні з молдованом, їхав він на французьких номерах, то він казав що вони в рік платять 100 Евро і їздять без проблем.

  9. Статья заказная – каким-то пидаром. Возможно темже гирасченко или порохом или даже самим авукофым) все вы пидары сдохнете

  10. ВІДСУТНІСТЬ ДОКАЗІВ != ДОКАЗ ВІДСУТНОСТІ. ” Є статистика хто більш адекватний, а хто менш адекватний? Чи просто “бляхи то аяяй”, а те що щодня в ДТП попадають різні автомобілі не рахується? Ну і друге питання – поки ланос по ціні/якості не досягне наприклад Ауді проблема буде.

  11. Не шукайте в “бляхах” ворогів народу. Не в тій стороні Ви ворогів шукаєте. Той факт що рівень Вашого комфорту дозволяє “українську реєстрацію” не означає що люди на євро номерах – проблема в країні № 1. Дивіться на ситуацію глибше, під різними кутами. І ви побачите хто є ворог а хто ні.

  12. А скільки у@бківі їздить на українських номерах, і як що порівняти кількість ДТП на бляхах і на номерах то ро результат буде не на користь номерів.
    Те що в Україні не вміють нормально їздити, і це до речі не залежить від реєстрації авто, то це факт. Ще в українських водіїв абсолютно відсутня повага до таких самих учасників дорожнього руху як і вони самі.

  13. Суцільне скупчення галасу та підміни понять. Шановний якщо ви, знаючи що гроші будуть вкрадені, платите податок – то це лише означає що це ваш вибір бути обкраденим українцем і не більше.
    По-друге, рагулів на дорогах однаковий відсоток як на бляхах так і на укрномерах.
    По-третє, рагулів на дорогах багато, їх взагалі багато, можу поспівчувати…

    1. Були б ви моїм ворогом, побажав би заробляти стільки.

  14. Стаття звичайного нитіка ) чергова “зрада” ! Те що ви платити непонятні податки яких нема ні в одній з розвинених країн європи за розмитнення, які ж в свою чергу йдуть в кишеню тим хто ці закони утримує не значить що з цим будуть миритись всі … люди по ЗАКОНУ мають право їздити на “бляхах” і ваше ниття тут нічого не змінить …

  15. Таке може тільки писати людина, яка їздить на машині із українською реєстрацією і з завистю дивиться , що на такій самій машині із євро реєстрацією їздять інші українці, які набагато менше заплатили за це ж авто. Або людина, яка боїться втратити значні кошти при продажі свого авто на укр. реєстрації, бо усі авто значно подешевшають. Або людина, яка має причетність до активів ЗАЗ. Або людина, яка оформлює на українця євро авто, на неіснуючу ( в деяких випадках існуючу) євро фірму, і збриває за це приблизно 300 доларів і заганяють авто на рік в Україну. Або контрабандисти яким вигідно їздити кожні 5 днів і прикриватись нібито вони переганяють євро авто з метою транзиту. А безвідповідальних водіїв хватає і на укр. бляхах, чого тільки варті малолітні мажори , які їздять на «папіних» авто і потім виходять чистими при будь-якої ситуації. І черги на митницях навпаки зникнуть, бо не потрібно буде переганяти євро авто через кожні 5 днів. І чому це в іноземців більше прав чим в нас в українців, їм 1 рік а нам 5 днів. І в яких то країнах власний народ має меньше прав чим іноземці. І чи на на Європу ми взяли курс. От і починати треба купувати за ті ж кошти, як європейці. Чи будим на ЗАЗах їздити ще 20 років.

  16. Проблема в тому,що ті люди які іздять на”бляхах”не ставляться ні до своєї “бляхи” ні до іншого транспортного засобу з обережністю ні на парковках ні на дорозі тому, що у мене авто за 2000€ невелика біда якщо і подряпаю свою, а на всіх інших чхати хотів мене не знайдуть.По друге:Якщо раніше хлопак після школи мріяв про авто проходячи уроки з Автосправи в школі і збирали гроші 5років на машину усією родиною,вона була дорогою і по ціні і морально бо це перша машина треба обережно то тепер він сідає після отримання прав на свій BMW з друзьями жме на газ до кінця не маючи про швидкість поняття,і дивується,а як ми врізалися в паркан??((І реально як було вище сказано, вони думають про людей які придбали авто в Україні з салону чи зрук , зареєстровані то ті Люди бо переплатили,а ми не будемо платити податки ми розумні.

  17. логіка дибіла або ще гірше – припецька. Податки, шановний дебіл, платяться ДЕРЖАВІ, а не кодлу грабіжників, які позбавили громадян України будь-яких норм права за те, щоб нас не вбивали мусора (пардон, поліцйаї). Так от, головна функція держави – забезпечення прав, рівних для всіх. І от допоки держава свого обов’язка не виконує, вона не має права називатись державою і збирати податки. Ну я вже мовчу про те, що податки завжди у всіхдемократичних країнах економічно обгрунтовані і держава повністю декларує кожну потрачену копійку. Так от, до чого я…. Любий лемент щодо “а вони не платять податків” я сприймаю і раджу всім сприймати як прояв патріотизму. Бо годувати виродків, рекетирів, які грабують націю, це уділ рабів, а не вільних людей.

  18. Дибил писал, дибилам нравится и его поддерживают. Очереди на поляндию результат реформ и геноцида народа. Бляхи также результат достижения подьема экономики после революции

  19. Стаття про те що не потрібно купувати дешеві та хороші авто. а краще підтримувати корумповане виробництво “ланців” ланусів сенсів по ціні fiat citroen та reno. автору браво!!! при чому тут українці. автор розуміє що він написав. Дуже схоже на проплачений матеріал

  20. Не коректное фото. Авто после ДТП (бампер перед машиной ). Вы каждый по сеье прав и в тоже время все ошибаетесь, и я в том числе. Мы так и будем жить как жили пока сами не поменяем самих себя. Все зло в нас самих. Мы ищем всякие лозейки обойти закон, сыкономить за чужой счет, “пролесть”, “выкрутьться”, “присполсобиться”. А “БЛЯХИ” это только малая пищинка в горе “навоза” который надо убрать. Начни с себя и требуй от других. Слава Украине!!!

  21. Да чувак, реально ты не прав! Может налоги с ввоза авто, каким то боком падают и в твой карман?

  22. A что за “умный” людина написала цю статтю? Зразу видно що не побував в шкірі простого українця. Він не носив сумкі в руках, не перевозив інструмент в тролейбусах ,щоб заробить копійку, і йому дуже сильно подобається їздити в собачих будках. Каже дядько, бляхі свої, українські цепляйте. Да ті бляхі стількі стоять, як те ауді. Дядько не подумав про те, настільки б українці стали мобільні,задоволені, на скількі їм би стало легше працювати, бистріше виконувати роботу коли б був доступний свій транспорт. А це ж разом -підняття економіки. Але йому до одного місця економіка, він думає тількі про те скільки заробить на тій блясі. Дядьку:) давайте звузимо круг. Уяви що ти власник фірми”Україна” і тобі потрібен транспорт для виконання роботи. Але ти такий жадний шо кажеш своєму працівнику- носи все руками. От і подумай , що буде в тебе за фірма “Україна”і чи будуть тебе цінити твої працівникі.

  23. Проплаченный бред. Привет отечественным производителям убогого металлолома. Автор, еблан, пусть тебя разубедит в бочину или заднеицу патриот на патриоте, на газели, приоре, лихой маршруточник. Для таких как ты мудаков, есть Куба, где старый москвич 15-20 килобаксов стоит, когда вв соседней стране бомжи на помойку на бьюиках ездят.

  24. Черговий ідіотизм чи то лобістів Васадзекорчів, чи просто хворих на голову.
    Поради всім терміново купляти електромобілі якось не знайшли відгуку, тепер нова пісенька… “Більшість їх водіїв – інфантильно безвідповідальні, бо машини, на яких вони їздять, часто абсолютно анонімізовані і нічого не заважає п’яному уйобку в’їхати в чужу машину і залишити після цього свою”
    Більшість їх водіїв – от як я – банально не можуть заробити на машину з нашими драконівськими податками, які, до того ж, ідуть як не на палаци депутатів, так на порятунки приватбанків. А щодо “анонімізації” і “кинули на дорозі”, то це ідіотизм. Що заважає кинути на дорозі машину з українськими номерами? В мене угнали їі, і привіт – нічого не знаю, був дома, он, сусідка бачила. Я вже не кажу, що у нас половина машин по гендовіреності їздить, а старі тази – тупо “по техпаспорту”. Кого заарештовувати? Мене, чи якогось Олега Ситника з Переяслава, який їі мені продав їі 5 років тому? Чи, зважаючи на відміну довіреностей як таких – мого брата чи сусіда, якому я їі дав на тиждень покататись? Але цих “аргументів” мало, і захисники “вітчизняного виробника” (читай, кишень Васадзе, Пороха і митної служби) викладають на стіл джокера в вишиванці і з “Кобзарем” в кишені:
    “їх бляхи – свого роду відречення від власної держави. “Я – не українець. Я не з вами. В мене – інші номери.” Ага. А твої лейби на джинсах – ще більше відречення, дурень. Купи кухвайку і бриль, а свої висєри друкуй не на ай-бі-ем, а на калькуляторі “електроніка МК54”.

  25. Типова заказная стаття, для виправдання здирницьких поморів можновладців. Підтримую цю акцію! І не розумію чому громадяни України, маючи значно менший дохід ніж інші європейці, повинні купувати автомобілі дорожче ніж в інших країнах.

  26. С

    Ви звісно вибачте, але швидше викликає сумнів Ваша адекватність, особливо виходячи з способу формулювання думок та вибору для цього слів. Ви в дійсності проведіть аналіз кількості ДТП за участю наших і закордонних автомобілів, а тоді щось стверджуйте, ваша думка повністю безпідставна, а також, що найбільш імовірно, невірна. А культура водіння пов’язано з особистісною культурою, а не з типом номерів.

  27. Вот все не хотят понимать что даже тот самый ланос( чтоб его) стоит в польше 700$ ,а у нас, люди кто против того чтоб мы хоть немного чувствовали себя лудьми? Ездите на гробах, давайте будем економить на авто а не платить комуто в карман за обдертый ланос (підтримка нац. Виробника) кому? Лучше купить Рашен

  28. Як власник авто на українській реєстрації бачу лише одну проблему – можливість захистити себе і свої права у раз дтп з “бляхами”. Зачіпивши мене чи сильно врізавшись власник “блях” може просто поїхати у першому випадку, і кинути машину та втекти у другому. При цьому маючи номер його автомобіля я ніяк не зможу реалізувати законний захист своїх прав – ніхто мені збитків не відшкодує, а водія не знайде (хіба власноручно за шкурку ловити). Не дай БОГ трапиться летальний випадок і винуватець кине свої “бляхи” щоб уникнути кримінальної відповідальності. Для уникнення таких ситуацій потрібно або остаточно заборонити “бляхи”, або дозволити і легалізували їх в українську реєстрацію (що і просять власники таких автівок мітингуючи). Мені БАЙДУЖЕ ЯК. Основною проблемою бачу зволікання законодавчих діячів стосовно цієї ситуації. Щиро вірю що і на польських бляхах пересувається питома більшість нормальних людей, таких же як я людей. Просто нікому не хочеться попасти на той один зі ста, який не є нормальним, та ще й на “бляхах”.

  29. Те кто еще продает свой автомобиль не хотят “блях”. Те кто уже продал, им давай срочно закон по “бляхам”. Такие мы. Но по правде и по человечески, надо что бы все платили налоги разумные и ездили на регистрации той страны, чьими гражданами являются. Ато патриоты когда удобно и европейцы когда удобно. В европе все платят налоги!!!!!! Я за укр. Регистрацию с разумными платежами. БЕЗ ШАРЫ!

Залишити відповідь до Oleg S. Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.